aLL AbouT mE!!

My photo
First,, Assalamualaikum cume..Nama saya Nur Farhana Binti Mohd. Azlan.. Saya anak ke-2 daripada dua adik-beradik..kiranye saya anak bongsu, and absolutely..MANJA.. Single but available.. still looking for someone who really take care of me..and still don`t find him...

Saturday, August 28, 2010

PLEASE..PLEASE..PLEASE...


Pada suatu hari..(cehh..)

camne nak citer ek?? tetibe je..ade bdk sekolah..mane leyh g tau wo..rahsia beb..dye bagi surat kat.. ssorang tu..ade ke patot dye minx couple..ape lagy..aque geram arh kan..tpi..kalau aque nak citer pon..panjang..aku pendekkan..


Hari ni..( Sabtu 28.8.10) dyekan ganti sekolah sampai kol 4.30..Ra... ejek Fanie`s father... Fanie kate "aku bagi tau Fanaa kang!!" "Bagitau arh!! Malas aku nak layan dye lagy!!" OOO..MALAS NAK LAYAN AKU LAGY eh!! I DON`T CARE.. YOU`RE SUCH A LOSER YOU KNOW!!!


Semakin ary,, semakin besar cobaan dalam idop aku.. salah satunye yang kat atas tady la.. tembak ko kang!!


23 days left before UPSR,, MAK OII,, cepat gylew mase b'lalu.. lepas UPSR,,tibalah saat yang paling sedih.. PERPISAHA.. setelah 6 tahn belajar bersama..perpisahan menjelang tibe..sebak siottt.. dan yang paling I HATE IT!! Sesi maap-b'maapan cecama makhluk..


Adoyaii,, bab b'maap ni yang aku lemah lutut tulang sume..DON'T LIKE CRYING2 MA!! k arr..stop sini.. nakk sleeping puas2!!..

1 comment:

  1. PERPISAHAN K.. salah ejaan..masok tadika balik la..post sendirik..cumment sendirik...

    ReplyDelete