aLL AbouT mE!!

My photo
First,, Assalamualaikum cume..Nama saya Nur Farhana Binti Mohd. Azlan.. Saya anak ke-2 daripada dua adik-beradik..kiranye saya anak bongsu, and absolutely..MANJA.. Single but available.. still looking for someone who really take care of me..and still don`t find him...

Saturday, August 28, 2010

Fanaa,, budak biase..

Sometimes I try very hard to hide,,
the changes that happen to my
body and feelings.
But then I think about it and
say ' Hey! Why hide if it the real
truth!'
So, I tell my friend.... A friend
called
~Dear Diary ~

Sebenarnye,, itu saje2 je nak tulis.. bosan tahap nak mampos aku ni,,, kalao bukan bulan pose.. da lame aku ngap!!! sabar jr.. lagy bape hari je lagy nak aye.. tpi.. bukannye aku raye pon.. kene study kat umah.. and apabila UPSR da abis.. barula raye sepuas2 nye!!!

Sakit aty je ngan mamat uh.. Rase cam nak tibai pon ade.. tembak ko kang!! ko ingat ko tuhh spe?? blah la lu...

No comments:

Post a Comment