aLL AbouT mE!!

My photo
First,, Assalamualaikum cume..Nama saya Nur Farhana Binti Mohd. Azlan.. Saya anak ke-2 daripada dua adik-beradik..kiranye saya anak bongsu, and absolutely..MANJA.. Single but available.. still looking for someone who really take care of me..and still don`t find him...

Saturday, June 12, 2010

ini suatu cerita..

wah..x caye aku ade peminat..(memandai erk)..eheheeh..itu hanye selingan..

Kenapa akueh ni x dek kawan yg sejati??Mengapa?Akueh teringin nak didampingi dan mendampingi sahabat akueh itu..Akueh cube nak bermaaf dengan makhluk seorang tuhh, tpi dye benci sangat kat akueh..Sedeyh deyh...

Ape sebenarnye dosa aku sampai dye x nak maaf kan aku selame nye...

Ade satu hari tueh, dah selesai solat.. Akueh macam biase bangun dari saf dan bersalaman dengan kawan2 akueh yg x brape rapat..dan salam, salam, tibe2, akueh hendak bersalam ngan dye..tapi malangnye, dye alihkan tangan dye ke arah kawan di belakang akueh..Akueh tahu la tangan akueh ni kasara dan x sesuai nak salam ngan tangan dye yg lembutt tueh kan?? Akueh sedar akueh nie sape and x layak nak kawan ngan dye...

Cube kalau sesiape yg bace artikel ini..tolongla selami dirieh akueh yg bernasib malang nie kan..dye selalu memburuk-urukkan diri akueh?? Siape sangatlah akueh ni pada dye..~aku orang kecil, engkau orang besar..kau ibarat gajah, ku hanya semut merah~..hehe..lagu yg x berapa akueh ingat..okla..

assalamualaikum...

2 comments: